Forsakars Brukshundklubb

v. 44-49 (6ggr)

Onsdagar 18:30-20:30

250kr/ekipage

Anmälan öppen för alla medlemmar.

2 platser kvar!

Grupp 2

Olseröds Hundcenter

v. 5-12 (8ggr)

Onsdagar 18:30-20:30

340kr/ekipage

Anmälan öppen för alla medlemmar

2 platser kvar!

Grupp 3

Åhus Hundcenter

v. 5-12 (8ggr)

Torsdagar 18:30-20:30

400kr/ekipage

Anmälan öppen för aktivt tävlande medlemmar

FULL!

Först till kvarn

Anmälan sker till Johanna

Pengarna betalas in på klubbens bankgiro

Tjänst 1

Lägg till mer information om tjänsten, såsom fördelar, utseende, komponenter eller förmågor.

Tjänst 2

Tjänst 3

Superscript

Blockets titel

Detta är en blockbeskrivning. Klicka och skriv text för att ändra beskrivningen, eller ersätt den med ditt eget innehåll.
Paket
Detta ingår
Gratis

Gör en lista över funktionerna, tjänsterna eller produkterna som ingår i detta paket. Motivera dina besökare att välja detta alternativ.

0,00 SEK

Grundläggande