Forsakars Brukshundklubb

Allmänlydnad

Här är en kurs för dig som tycker det är kul att träna och utvecklas tillsammans med din hund. Vi blandar övningar i vardagslydnad med träning av olika lydnadsmoment, kontaktövningar med olika grad av störning, samt passivitetsträning. Detta är en kurs som bjuder på både nytta och nöje och där både två- och fyrbenta vänner har roligt tillsammans. Träningen individanpassas efter varje ekipages förutsättningar och sker enbart med positiva metoder. Inga speciella förkunskaper krävs utan tillsammans hittar vi verktygen för just dig och din hund.

Hundens ålder: Från c:a 6 månader.

Förkunskaper: Inga

Instruktör:  Lars-Åke Ekdahl

Kursstart: 14 Mars

Kursdag: Torsdagar

Tid: 18.30 - 20:00

Antal träffar: 6

Max antal deltagare: 8 st

Minimum deltagare: 4st (OBS! måste uppnås för kursen ska bli av!)

Kursavgift: 800 kr som betalas till Bg:142-0546 eller swish 123 522 93 07

Uppge följande vid betalning :

• Namn

• Kurs

• Person.nr

Anmälan till kursen sker till kursledaren på: larek@msn.com
I anmälan ska du uppge följande:

• Ditt namn

• Ditt personnummer

• Telefonnummer

• Mailadress

• Hundens namn

• Hundens ålder

• Hundens ras(er)

• Tidigare erfarenhet

Då ni anmält er kommer ett bekräftelse mail att skickas med anvisningar för betalning av kurs.

OBS! För att få gå kurs hos oss krävs medlemskap i Svenska Brukshundklubben samt hel- och/eller del- medlem Forsakars brukshundklubb.

Vill du gå en kurs hos oss?