Forsakars Brukshundklubb

Klubbkläder

Vi beställer våra klubbkläder utav Kristianstad Textil.

Vi kommer att ha provkläder tillgängliga en gång på våren och en gång på hösten i samband med kursstart.

Är du intresserad utav klubbkläder när vi inte har visning så kan du själv åka in till Kristianstad Texil så visar dom vad det är för kläder som vi använder oss utav. Du kan då beställa dina kläder direkt hos dom.

Alla priser är inklusive klubbens logga på ryggen.

Det finns möjlighet till namn tryck, detta hamnar då på vänster bröst.

Detta kostar 30kr per namn.

LOGGOR AB KristianstadTextil och Klubbens lopgga

Tjänst 1

JACKA - 815KR

ZIPHOODIE - 315KR

KOFTA - 350KR

PIKÉ - 165KR

T-SHIRT - 150KR

MÖSSA - 85KR

VANTAR - 70KR

Tjänst 2

Lägg till mer information om tjänsten, såsom fördelar, utseende, komponenter eller förmågor.

Tjänst 3

Superscript

Blockets titel

Detta är en blockbeskrivning. Klicka och skriv text för att ändra beskrivningen, eller ersätt den med ditt eget innehåll.
Paket
Detta ingår
Gratis

Gör en lista över funktionerna, tjänsterna eller produkterna som ingår i detta paket. Motivera dina besökare att välja detta alternativ.

0,00 SEK

Grundläggande